FOOD DETECTIVE

SZYBKI I W 100% WIARYGODNY TEST NA NIETOLERANCJĘ POKARMOWĄ

NIE MYL NIETOLERANCJI POKARMOWEJ Z ALERGIĄ!!

Zapraszamy do DietoCentrum na wykonanie testu FoodDetective.

Nasz specjalista dietetyk pomoże sprawdzić reakcję Twojego organizmu na 59 produktów żywynościowych.

Zaletą wykoania testu u Nas jest nie tylko 100% pewność, że zostanie on poprawnie wykonany i zinterprestowany, dzięki doświadczeniu Naszego specjalisty. Mogą Państwo również skorzystać z porady dietetyka, podczas wykonania testu oraz jest mozliwość przygotowania diety eliminacyjnej indywidualnie dopasowanej w oparciu o wyniki testu.

Dieta eliminacyjna często wymaga wykluczenia z diety wielu produktów. Trzeba je wtedy zastąpić produktami alternatywnymi, często trudno dostępnymi w zwykłych sklepach. Mają Państwo możliwość zaopartywania się w produkty specjalistyczne w naszym sklepie DietoCentrum.

ROŻNICE MIĘDZY NIETOLERANCJĄ POKARMOWĄ, A ALERGIĄ:

Nietolerancja pokarmowa
Alergia pokarmowa
  • Reakcje bywają oddalone w czasie – symptomy mogą pojawić się po kilku dniach
  • Możesz wykazywać nietolerancje kilku różnych grup pokarmów w tym samym czasie.
  • Objawy mogą być złożone, od migreny do wzdęć, biegunki, letargu i ogólnego złego samopoczucia.
  • Reakcje zazwyczaj pojawiają się szybko, po kontakcie z alergenem mogą być oddalone najwyżej 2 godziny.
  • Alergia pokarmowa pociąga za sobą reakcję układu immunologicznego i jest odpowiedzią na konkretne pożywienie.
  • Jej objawami mogą być kłopoty z oddychaniem, wysypka, obrzęk, katar i wstrząs anafilaktyczny, który może okazać się śmiertelny.

Wybrane objawy nietolerancji pokarmowej:

Jeśli występuje u Ciebie jakikolwiek z podanych niżej objawów, możesz cierpieć na nietolerancję pokarmową. U chorych może się, w tym samym czasie, pojawiać kilka symptomów.

• Niepokój (ostry lub chroniczny)
  • Astma
  • Depresja
  • Zapalenie jelit